2010 m. liepos 27 d., antradienis

Hell, It's About Time.

Jeigu kas nors suskaičiuotų (pavyzdžiui, aš) kuriam gi iš ak grajų skyriau daugiausia laiko, manau tai būtų Starcraft* (*rašydamas Starcraft, turiu galvoje ir papildinį Broodwar). Na, bent jau LAN, tai jis užtikrintas čempionas. Galiu pasigirti, kad lošiau jį net per žemės drebėjimą... Ir nors pastaruoju momentu didesnį dėmesį buvau skyręs Warcraft, bet šiandien yra ta diena, kai daugiau nei prieš 3-ejus metus paleistas gandas materializuojasi ir prasideda vienos geriausių kompiuterinės kosmoso strategijos tęsinio era.

Ko iš jo tikiuosi? Galėčiau atsakyti tokiu pesimistišku tonu, kad nieko, todėl, kad Starcraft, kaip beišeitų, iš tiesų buvo toks geras, koks tik galėjo. Tad man užtektų, jog tęsinys kiek gali išlaikytų stipriąsias originalo savybes - balansą bei paprastumą. Panašu, kad antra dalis, taip pat kaip ir pirmtakė, nebus raji kompiuterio resursams. Norėtųsi, jog kampanijų istorija vystytųsi logiškai ir įdomiai, ir nenukryptų pernelyg į lankas. Jau sukurti herojai yra tokie spalvingi, kad mano manymu užtektų vos poros naujokų, kurie aniems tiktai padėtų :] Grafiškai, kiek matyti, žaidimas pažengęs priekin, o tai, kad daugelis tos pažangos šiais laikais gali nė nepastebėti, manęs vis
ai nekaso. Šiuo atveju, deja, tikrai ne grafikoje esmė, nors Starcraft grafinė koncepcija turbūt nemirtinga. Nesu susidūręs su jokiu kitu žaidimu, kurio išorė po dešimties metų man visai nekliūtų. O tokiems, kuriais tebesidomėčiau/tebežaisčiau tiek laiko, suskaičiuot užtektų, matyt, ir vienos rankos pirštų.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą