2010 m. spalio 19 d., antradienis

Multimedia speakers




Iš ankstaus ryto pasitiko rudeniška dargana. Tikiu, kad turim skaitytojų gyvenančių svečiose šalyse ir nežinantiems kas tai yra ruduo, tuolab mano minima dargana, tad skubu nušviest: krūvos įvairiaspalvių medžių lapų, nestiprus, bet ilgas lietus, įkyrus vėjas, rūškani žmonių veidai. Foje ar Disbelief muzikos grotuve. Toks va tai metų laikas...
Nežinau kaip skaitytojus, bet mane tai veikią teigiamai. Visi toki liūdni, kad pats negaliu tuo nesidžiaugti. Tik nepamanykit, kad linkiu kam nors blogo. Persižengnoju, kad niekam neliktų dvejonių.
Nors ir niūrus rytas, bet mano nuotaika buvo puiki. Naktį praleidau darbovietės prieglaudoje. Pakilęs iš miego ir migio, vedamas gašlaus noro pritūpti prie asmeninio kompiuterio, išvykau į nuomuojamą būstą. Kirtus man reikalingo miestelio ribas užsigeidžiau aplankyti krautuves pardavinėjančias išmanias technologijas. Tokių šis miestas turi vieną ir neilgai trukus aš buvau ten. Ketinau įsigyti pirmo būtinumo prekę - dvd skaitantį/rašantį įrenginį.
Įžengiau į ne pačias mažiausias patalpas. Vidur jų sėdėjo ir liūdėjo pardavėja. Taip - moteris. Taip - graži. Ir liūdna. Vis kaltas ruduo... Pasilabinau, dar kartą nuskenavau ją, įvertinau dešimtbalėje sistemoje(8/10) ir pradėjau skenuoti prekes. Vietos daug, bet prekių mažai. Pc detalių išvis nematyt, o krautuvės afiša skelbia, kad čia taisomi ir pardavinėjami komputeriai. Nemačiau nė vieno pc kuris būtų parduodamas! Nesuprantu, nežinau, bet prižadu tai išsiaiškint.
Neradęs to ko noriu, tai yra dvd-rom'o, nuspręndžiau įsigyti tai ką sklepas siūlo. Flešą ir "dekstopinius" garsiakalbius. Su flešu viskas vyko sklandžiai, o va kolonėlių pirkimas vertas Gerbiamų blog'o skaitytojų dėmesio.
Išsirinkau mini 2:1 sistemą. Ant dėžutės pavaizduota du garsiakalbiai sujungti su sąžinės didumo subvūferiuku. Šalia dar papaišyta žmogėnas su nešiojamu pc ir puikuojas užrašas: Multimedia speakers. Pasikvietęs liūdinčią pardavėja, dūriau į išsirinktą prekę pirštu ir sakau:
- Man šitas kolonėles.
- Tai, kad čia ne kolonėlės. (Pardavėja)
- Tai kas tada ?
Pardavėja paima dėžutę į rankas, varto, apatiškai žiūrinėja ir išaiškina neišmanėliui:
- Radija kažkokia. Visur kitur kolonėlės tik šitos ne.

Įsigijau kitas, "tikras" kolonėles. Visos kitos ten siūlomos buvo Stereo sistemos. Kas man beliko... O ginčytis nesinorėjo ir dar labiau gadint moteriai nuotaikos. Nesinorėjo ir pačiam sarmatos patirt nusipirkus tai ką išsyk išsirinkau ir parsinešus pridaryt kelnes kuomet volume "šriubas" pradėtų reguliuot FM bangas.
Kas tas moteris ir multimedijos spykerius besupaisys...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą