2010 m. sausio 3 d., sekmadienis

20100102

O buvo taip - atvarėm pas draugą ir kai tik įsiruošėm, pas jį atvyko giminės, todėl po ilgėliausių debatų buvo nuspręsta kurdintis pas mane, nors tie ginčai anaiptol ne su tuo susiję buvo.
O pas mane ant grindų žaidėme vieną iš tų "eksperimentinių stalo žaidimų" (nu, ką man daryt? kad jie man ne prie širdies, tie eksperimentiniai, juk yra tam objektyvių priežasčių).
Šiaip vienas iš bajerių, man bent jau tikrai patikęs, kad daviau draugui 1000 baltarusijos rublių (1 LTL) ir pasakiau: "mą 2 alaus ir sau pasiimk kiek nori". Nu esmė šiaip jau, kad maniau, kad duodu savą valiutą... Visdėlto apsipirkom sėkmingai, turbūt iš to džiaugsmo šiek bei tiek ir ant daug atkentėjusio mano kilimo išpylėme.
Na, o po to atėjo vakaro kulminacija, prigeso šviesos ghmm ir užgrojo koRn. Grojo garsiai ir atsakančiai, senus gerus gabalus. Ypač galinga vieta, kai vokalistas liepė pakelti "motherfuckin'" rankas į viršų (tradicinis Somebody Someone dainos akcentas). Ar tada buvo įmanoma nevykdyti šio įsako? Niekas niekada to nesužinos.
Kaip ir reikėjo tikėtis, po koncerto atmosfera pavargo - tada prasidėjo rubrika "parodyk ką gero per joutūbą" ir aršiai pagyrūniška diskusija "šitą filmą matęs, o šito nematęs". Nusprendėm per kitus susitikimus žiūrėt filmus, o ne koncertus, vis toliau nuo realybės.
Maždaug tada pradėjo (man) išsivadėti alus ir vėl pajutau slegiančią tuštumą ir neįdomų minėtosios realybės skonį, ypač suvokęs, kad rytoj man logikos egzaminas, kuriam taip ir nesugebėjau deramai pasiruošt per visą tą švenčių ir baimės maratoną.
Išsiskirstėme apie antrą valandą, iškart kritęs lovon, pirmąkart pabudau ketvirtą, po to viskas normaliai sėdžiu čia ir pasakoju apie tai Taškas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą