2009 m. lapkričio 30 d., pirmadienis

Šunys


Nevyniodamas į vatą iškart pasakysiu, kad filmas Negarbingi Šunsnukiai man nepaliko didelio įspūdžio. Aišku teigiamų dalykų buvo nemažai, bet kai žiūri visų aplink liaupsinamą filmą tikiesi pamatyt kažką Tokio. Beje filmą mačiau tik kartą ir ganėtinai senokai, todėl neabejoju, kad pažiūrėjęs jį antrą kartą nuomonę pakeisčiau. Pirmiau apie teigiamus dalykus.

Personažas Hans Landa. Žydgaudys. Baisiai sumanus ir suktas veikėjas. Puikiai suvaidintas. Turi šarmo. Šiaip dėl šio punkto, tai NŠ man atitiktų paskutinę Bętmeno dalį kurioje, tuo labiau, nieko ypatingo, bet Juokdario personažas toks geras, kad filmą vien dėl jo verta žiūrėt antrą kartą.

Pradžia labai gera. Ją pamatęs buvau apsidžiaugęs, kad bus išties puikus filmas, bet minutėms bėgant entuziazmas blėso blėso... O praždia gera dėl to, kad labai gražiai nufilmuota, gražios spalvos, gera vaidyba, įdomus pokalbis(beveik monologas). Ždž, atmosfera perteikta kone nepriekaištingai.

O dabar minusai.

Hitleris. Būtų mano valia, tai jis pasirodytų tik pačioj kulminacijoj. O visi jo išlindimai iki tol ne tik, kad nebūtini siužetui, bet ir suvaidinti ir perteikti visai neskoningai. Ir išvis pats Hitleris atvaizduotas su antsvoriu, kiek paranoiškas ir bailys.

Filmas kaip ir apie niekšingų šunsnukių gaują, bet jame daugiausiai dėmesio skiriama kino teatro vadovei. Aš norėjau daugiau sužinot apie pačios gaujos veiklą, motyvus, metodus ir t.t. Man kilo daugiau klausimų, negu gavau atsakymų.

Aldo Rein personažas. Ai... Pernelyg amerikoniškas pasirodė. Labai konrečių priekaištų nesugalvoju, bet man jis nepatiko.

Suprantu, kad pats siužetas šiam filme nebuvo esminis komponentas. Gal labiau kaip priemonė leist pasireikšt personažam, nes tenka pripažint, jų buvo nemažai ir ganėtinai spalvingų. Tai vat, aš tikėjausi daugiau siužeto. Nors šiaip ir man pačiam šis mano priekaištas atrodo kiek apgailėtinas.

Reziumuojant. Filmas nėra blogas, vertas pamatyti ir jį žiūrint minčių, kad švaistomas laikas tikrai nekyla, bet, mano nuomone, visų tų liaupsusų ir aukštos vietoj IMDB jis nevertas.

P.s. tą pačią dieną dar pažiūrėjau ir 500 days of summer, tai tas man įdomesnis pasirodė.
P.p.s. Hans Landa labai panašus į vieną mano buvusį matematikos dėstytoją.

5 komentarai:

  1. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nesusikalbu su blogspot :-)
    Ką norėjau parašyti:

    Kaip tik vakar pažiūrėjau. Tikrai, Hans Landa ir filmo pradžia tempia filmą į viršų, bet kaip visuma didelio įspūdžio nepadarė. Be to, garso takelio iš Tarantino tikėjausi efektingesnio.

    Ir... kodėl posto pavadinimas "šunys"?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kad jei kasnors po penkių metų ieškotų įrašo apie šį filmą, tai turėtų daugiau vargo. O ištiesų, tai tokį pavadinimą parašiau lygiai dėl tos pačios priežasties dėl kurios ir įdėjau nuotrauką.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Galėjai nurodyt, kas tą Hans Landa vaidina (žinau, žinau, kad galiu vat tuoj pat nueit į kokį portaliūkštį ir susižinot, net nuotrauką jo pamatyt, bet vis viena galėjai). O posto pavadinimas ir man užkliuvo, dėl to, kad kyla tiesioginių asociacijų su pirmu Tarantino filmu, bet kaip suprantu, tokių nebuvo norima sukelt... O apie patį filmą, po penkių metų ką nors pasakysiu :) Nu gal biškį greičiau.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kodėl nuotrauka niekam neužkliuva?

    AtsakytiPanaikinti